חושן ביטוח ופיננסים מס׳ 1 בישראל בביטוח מקצועי

09-7668365

טלפון / Whatsapp

כתבו לנו

Guyk@hoshenins.co.il

נווטו אלינו

התע״ש 13 כפר סבא

מושיק בן פורת מייסד ומנהל עמותת ״גם אני נולדתי לנצח״

58 סוכנים מתנדבים לעזרה במימוש זכויות של חולי סרטן השד מול חברות הביטוח

כתבה במגזין פוליסה 
מקור: https://polisa.news

"גם אני נולדתי לנצח" היא עמותה שהקימה לשכת סוכני הביטוח ביוזמתו של סוכן הביטוח מושיק בן פורת * במסגרת העמותה פועלים 58 סוכני ביטוח המסייעים לחולים לממש את זכויותיהם מול הגופים המוסדיים בביטוחי בריאות וביטוחים פנסיוניים

עמותת "גם אני נולדתי לנצח" של לשכת סוכני הביטוח, שקמה ביוזמתו של סוכן הביטוח מושיק בן פורת ומנוהלת על ידו, חתמה היום (ה') על שיתוף פעולה עם עמותת "אחת מתשע" המתמחה בליווי וטיפול בנשים חולות סרטן השד.

במסגרת מיזם "גם אני נולדתי לנצח" מתנדבים 58 סוכני ביטוח חברי לשכה, שמסייעים לחולים בהליכים בירוקרטיים מול חברות הביטוח וגופי הפנסיה. הסוכנים מסייעים לחולים לממש את זכויותיהם בביטוחי בריאות, מחלות קשות, סיעוד, קרנות פנסיה, ביטוח מנהלים ואכ"ע.

במסגרת השת"פ, כל חולת סרטן השד שמטופלת על ידי "אחת מתשע" תוכל גם לקבל סיוע של לשכת סוכני הביטוח, וימונה לה סוכן מתנדב שילווה אותה.

Long Description
מעמד החתימה על הסכם שיתוף הפעולה. מימין: עו"ד בר חן לוי, מייסד המיזם מושיק בן פורת ומנכ"לית "אחת מתשע" טלי רוזין
הליווי כולו נעשה כתרומה לקהילה והוא ללא עלות כלשהי לחולה. עוד נודע לפוליסה כי מקרה ראשון כבר הועבר לטיפול הלשכה, ומי שמונתה לטפל בו היא נחמה גולדוסר, יו"ר ועדת הבריאות של לשכת סוכני הביטוח.

מושיק בן פורת, יו"ר מחוז השרון בלשכה, העומד בראש עמותת "גם אני נולדתי לנצח":  "המיזם התחיל באוגוסט 2021, וכיום 58 סוכני ביטוח מתנדבים בו. עד היום טופלו במסגרת המיזם מעל ל-200 מקרים, בהצלחה מרובה". עוד מסר בן פורת בשיחה עם פוליסה כי חברות הביטוח מגיבות בחיוב למיזם, ולאחרונה אף פנתה אחת מחברות הביטוח הגדולות ללשכה במטרה לסייע למיזם.